Perussuomalaisten kansanedustaja Olli Immonen kummastelee facebook-päivityksessään suurimpien puolueiden kritiikittömyyttä yleisradiota kohtaan. Päivitys oli liitetty saatesanoiksi suomen uutisten artikkeliin jossa sekä lukijoiden kommenttien että päätoimittaja Matias Turkkilan näkemyksien kautta perataan YLE:n tapaa käyttää uutislähetyksissään puolueellisia toimittajia mainitsematta näiden taustoja.

Immonen toteaa muunmuassa seuraavaa: ”On jotenkin turhauttavaa, ettei perussuomalaisten lisäksi edes kokoomuksesta tai keskustasta kukaan poliitikko uskalla avata suutaan julkisuudessa tästä Yleä koskevasta ongelmasta. Pinnan alla monet heistä kyllä rohkeasti esittävät kritiikkiä Yleä kohtaan, mutta julkisesti ongelmia ei uskalleta nostaa esiin.”. Ongelma on todellinen ja YLE:n uskottavuus onkin ollut koetuksella, kansa kokee YLE:n uutisoinnin puolueelliseksi.

YLE:n moraalista integriteettiä on kyseenalaistettu jo pitkään. Peittelyä ja yksittäisten poliitikkojen ohjailemaa julkaisupolitiikkaa harjoittava valtiollinen mediatalo on suurten haasteiden edessä uudenlaisten tiedotusvälineiden vallatessa alaa. YLE nähdään usein pelkkänä propaganda-laitoksena joka ilmenee sen julkaisujen totuusarvon vähättelynä ja toistuvina skandaaleina esimerkiksi eroavien toimittajien muodossa.

Lähde: facebook.com/olli.immonen ja Suomen uutiset

3 thoughts on “Olli Immoselta syyllistävä kannanotto: ”poliitikot pyrkivät lähinnä kumartelemaan ja nöyristelemään toimittajien edessä”

• 28.8.2017 at 08:07
    Permalink

Suuri lahopäällikkö tai lahkopäällikkö Juha Sipilä ohjailee edelleen YLE:n toimintaa. Jumalan terve sullekkin.

• 29.8.2017 at 17:54
    Permalink

Taitaa sippen kaikkivaltias olla muualla kuin taivaassa

• 29.8.2017 at 17:58
    Permalink

Immonen on varsin oikeassa -myös tavalliset kansalaiset ( siis ne jotka vielä kykenevät itsenäiseen ajatteluun ) ovat täysin kyrpiintyneet Ylen levittämään propagandaan.

Reply

VASTAA: Nykysuomi.com käyttää sekä automaattista, että manuaalista moderointia kommenttiosiossa. Jokainen vastaa omista kommenteistaan ja nykysuomi.com pidättää oikeuden moderoida asiatonta keskustelua tarpeelliseksi katsomallaan laajuudella.