Näkökulma: Naisnäyttelijät lokaavat miesohjaajia yhden kerrallaan – Kuka on seuraava?

18
Maailmalla jo pitkään riehunut #metoo-kampanja on tehnyt tuhojaan myös Suomessa, eikä loppua näy.

Feminismi vahvistaa edelleen vainoharhaista otettaan julkisuudessa. Ilmeisesti tästä voimaantuneena joukko suomalaisia naisnäyttelijöitä Helsingin Sanomien suosiollisella avustuksella pilasi ohjaaja Lauri Törhösen urasta sen, mitä siitä oli vielä pilattavissa.

Kun Törhönen oli saatu pyyhittyä pois pöydältä, osittain samat naisnäyttelijät käänsivät syyttävän sormensa ohjaaja Aku Louhimieheen. Tämä oli eilisen kuumin puheenaihe. Louhimies nöyrtyi illan A-Studiossa anteeksipyyntöön, mutta lienee todennäköistä, että naisenergian joukkovoiman tyrmäämän ohjaajan ura huipputasolla on ohi. Leima otsasta ei lähde pesemällä pois, vaikka se olisikin löyty heppoisin perustein.

Kysyä sopii, kenet tämä naisnäyttelijöiden lynkkaysjoukko ottaa seuraavaksi kohteekseen. Kenen ura tuhotaan seuraavaksi? Onko tarkoituksena raivata miespuoliset ohjaajat pois tieltä yksi kerrallaan, jotta naisohjaajat saisivat viimein sitä huomiota ja niitä työtilaisuuksia, jotka objektiivisen taitotarkastelun valossa jäisivät muuten saamatta?

Kenellekään ei liene enää epäselvää se, että kyseessä on tarkoitushakuinen noitavaino ja hyökkäys miessukupuolta kohtaan. Tällaisella toiminnalla naiset eivät lisää tasa-arvoa, vaan päinvastoin kaivautuvat poteroihinsa ja lisäävät sukupuolten välisiä jännitteitä.

Katso myös:

Näkökulma: Maria Veitolan outo visiitti Laura Huhtasaaren luona

18 KOMMENTIT

  1. Globaalisti nämä tapahtumat ovat osa sitä samaa tapahtumien aaltoa kuin amerikkalaisten Baseball-urheilijoiden kieltäytyminen kunnioittamasta kansallislaulua. Molemmat ammattiryhmät toimivat viihdeteollisuuden suorittavassa portaassa.

    Seurauksena saattaa olla naisohjaajien esiinmarssi, mutta ei suosion lisääntyminen. Katsojamäärät romahtavat vastaavasti. — Mutta eihän se ole katsoja, jolta palkkaraha pyydetään.
    — Vaikka sitten tyhjille näyttämöille,
    kunhan palkka juoksee.

  2. Naiset ovat hulluja lehmiä. Sukupuolta kuvaava suomenkielinen sana ei merkitse yleistystä, mutta feministi -naisten #metoo -kampanja kertoo hyvin olennaisesta ja syvästi naiseuteen kuuluvasta ominaispiirteestä, johon jokainen naisen kanssa jonkinlaisessa parisuhteessa elävä mies tietää. Ja kuten asiaan kuuluu on tämä ”ominaispiirre” pyhä, kyseenalaistamaton, joka jättää Isä Jumalankin korkeimman pyhyyden erehtymättömyyden varjoonsa mennen tullen.
    Ainoa keino, millä mies voi tältä välttyä on se, että jättäytyy nk. vanhaksipojaksi eli paarialuokkaan kastitontakin alempaan asemaan keräilemään irtoryynejä mitä ”parempien” ihmisten pöydistä tippuu. Mutta väliäkös hällä, sillä ihmisen elämä kaikkine turhuuksineen on vain arvoton tähdenlento, jonka jälkeen kukaan ei muista vuottakaan kunhan mullat on arkulle heitetty.

  3. Asian sivusta niin Suomen Elokuvasäätiö on kuulemma sisäänpäin lämpiävää hyväveli porukkaa.
    Perseen nuoleminen ja sen mahdollistavat oikeanlaiset suhteet ovat kaiken A ja O mikä määrittelee kuka saa ja voi tehdä elokuvia suomessa. Jos vaikkapa kerhoon kuuluva ”2 pulloa päivässä” Kaurismäki vain toteaa ettei tykkää jostain tyypistä (joka ei ole ollut 100% myötäkarvaan vaan ajattelee omilla aivoilla jne.) niin se on sillä selvä, se tyyppi saa pitkälle unohtaa toiveet elokuvan ohjaamisesta tai tuottamisesta suomessa, eikä väliä vaikka tyyppi olisi aidosti lahjakas, se ei nimittäin ole niinkään olennaista.
    Ihan vastaavaa kuin jossain puoluepolitiikassa. Tietty ydinporukka ja jos on samanmielinen ja sama maku niin pääsee sisään, muuten ei. Kun olen kuullut esimerkkitarinoita miten niitä rahoja siellä jaellaan tai ei, niin se voisi osaltaan selittääkin miksi niin huonot ohjaajat aina vain saavat rahoitusta suomessa.
    Tämä Louhimiehen Tuntematon sotilas oli kuitenkin ensimmäinen suomalainen elokuva hyvin pitkään aikaan mistä varauksettomasti pidin, sanovat Jenni-Maaritit siitä mitä tahansa.

  4. Kirotut ämmät. No eipä tarvi kattella Suomi -filmiä ja Hollywoodikin tuottanut pelkkää sontaa viimeiset 15 -vuotta.

  5. #metoo-kampanja sai alkunsa Hollywoodista ja sen tarkoitus oli viedä huomiota pois pedofiileihin keskittyneistä tutkimuksista, joita eräät journalistit pyrkivät tuomaan esiin erityisesti USA:n vuoden 2016 presidentinvaalikampanjan yhteydessä.

    NWO-eliitistä huomattava osa on raskaan sarjan pedofiilejä ja heille #metoo on ollut jymymenestys, koska heihin kohdistuneet epäilykset jäivät usein varjoon ja huomio keskittyi sinänsä paheksuttavaan, mutta pedofiliaan verrattuna melkoisen harmittomaan seksuaaliseen häirintään ja kähmintään. Samalla saatiin aikaan hajaannusta ja epäsopua eri sukupuolten välille, mikä on aina ollut NWO-elitin pyrkimyksenä.

  6. McCarthy2018: oletko koskaan kuulunut valkoisten heteromiesten ryhmään, onko sinulla ollut valkoisten heteromiesten jäsenkirjaa, oletko valmis ilmiantamaan tuntemasi valkoiset heteromiesoletetut…
    2018menestysteokset: Valkoisen heteromiehen metsästys, Viimeinen heteromies, Juoksee heteromiesten kanssa…

  7. Nämä metoo-jutut aloitettiin huomion poiskääntämiseksi siitä mitä rötöstelevät pakolaiset tekevät ympäri Eurooppaa. Ryöstävät, raiskaavat ja tappavat.
    Suomessa raiskauksia ei enää edes kerrota mediassa ennenkuin langettava tuomio on tullut. Silloin on pakko uutisoida ettei pimitys olisi liian ilmeistä. Itse tapahtumista ei tiedoteta missään. Silti tuomioita ropisee harva se päivä. Pimitys alkoi heti invaasion jälkeen 2015 tienoilla. Aikaisemmin käytännössä kaikki mediat uutisoivat heti tapahtuman jälkeen sekä tuomiosta mahdollisen oikeudenkäynnin jälkeen. Tällä taktiikalla suurin osa raiskauksista saadaan pimitettyä kansalta koska kaikkia tekijöitä ei saada kiinni ja kyse on muutenkin suurimmaksi osaksi piilorikollisuudesta.

  8. Niin voi vain arvailla kuka on seuraava lynkattava. Tämä Louhimies keissi on YLE:n tiettyjen feministi piirien ja suljettujen naamakirja porukoiden junailema. Sai varmaan lähtölaukauksen tuosta tuntematon sotilas haastattelusta jossa YLE:n toimittaja joutui naurunalaiseksi komenteissaan. Eilen YLE:n ohjelmassa oli elokuvasäätiön ja jonkun naisohjaajan haastattelu. Eukko muljautteli silmiään toimittajan asiallisille kysymyksille, yritti korjailla kysymyksiä ja viha huokui metrien päähän. Sairaaksi vainoksi on mennyt. Ihmettelen ettei kukaan muu kuin Jasper Pääkkönen ei ole yrittänyt oikoa noita ”pamelatolien” ym. väitteitä. No pelkäävät kait oman perseensä puolesta, raukkamaisesti. Elokuvamaailma kusee iloisesti omiin muroihinsa ja seurauksena on se että elokuvat alkavat olla tekotaiteellista asenteellista paskaa joita juurikaan kukaan ei katso, mutta saavat runsaasti rahaa YLE.tä ja elokuvasäätiöltä.On naisnäkökulmaa ja aivopesuun verratavaa höttöä.

  9. Tämä viimeinen Aki Louhimieheen liittyvä ’uutisointi’ osoittaa jälleen kerran kuinka sairas organisaatio Yle julkisine rahoituksineen on. Ylen uutispäällikkö ja hänen esimiehensä eivät näy ymmärtävän, että he tässä tapauksessa ovat tukemassa käyttäytymis- ja johtamismallia, jossa työntekijällä ei tarvitse olla mitään vastuuta omasta työhyvinvoinnistaan. Työntekijä voi rauhassa kerätä uhritarinoita päiväkirjaansa ja hymyillä aurinkoisesti niille, jotka häntä kohtelevat ’väärin’. Ongelmia on alaisen turha vaivautua itse kohtaamaan. Kun sopiva hetki sitten aikanaan koittaa, ’väärintekijä’ ristiinnaulitaan oikein kunnolla, porukalla ja tietysti puskista, sekä julkisesti. Yle hoitaa inkvisiittorin tointa ja ’uhrit’ pääsevät vakavina ja huolestuneina kansalaisina loistamaan parrasvaloissa heidän ympärilleen luodun pörröisenlämpimän valheellisen todistajakuplan hohkaan.

    Yle markkinoi omalla mallisuorituksellaan koulukiusaajan modus operandia kaikille, jotka sen kanaville erehtyvät eksymään. Koulukiusaaja harvoin toimii yksin. Tässäkin tapausesimerkissä samaan kuoroon on lähtenyt ulisemaan melkein koko ns. valtamedia. Se on heille kaikille suureksi ja ikuiseksi häpeäksi, samoin näille Alatölviön tähtöskandidaateille heidän elämänsä pääroolissa tässä tarinassa.

    Sellainen organisaatio, joka toimii kuten Yle – tässäkin – on toiminut, ei jatkossakaan pysty rekrytoimaan riveihinsä älykkäitä ja kyvykkäitä ihmisiä. Kukaan, jolla on vähänkään älliä päässään ei voi haluta liittyä koulukiusausmetodeja suosivaan taloon. Ylen koko organisaatio pitäisi hajottaa, karsia ydintoimintoihin ja rakentaa uudestaan tyhjältä pöydältä, sekä rahoitus muuttaa tulosperusteiseksi.

    Akille terveisiä: Älä suo noille hyeenoille sitä iloa, että lähdet heitä nöyristelemään ja pelaamaan heidän johtamaansa mediapeliä. Jaksa jatkaa omaa työtäsi.

  10. Onk Jörn Donner jotenkin poikkeava,kun häntä ei vielä ole metoomaalitettu? Aikas monta ”kaatoa”,
    tämä tuuliviiri ehti tehdä näyttelijöitä valitessaan. ja puoluekantaansa vaihtoivaina senhetkisen tyylisuunnan mukaan…ja fyrkkaa tuli.
    Muutenkin tää koko juttu haisee harhautukselle..ja huomion pois kääntäämiselle
    tämän päivän matuu raiskauksista.
    Usottako työ?

  11. Mitä helvettiä te metoo-nartut hommaatte? Olisitte avanneet turpanne silloin kun nämä niinsanotut ahdistelut oli ajankohtaisia! Ja teidän mielestä vääränlainen katse on ahdistelua mutta on silti ok nussia lapsia.

    Lasten seksuaalinen hyväksikäyttö olisi ansainnut tällaisen maailmanlaajuisen kampanjan eikä tällainen femakkojen vihanlietsonta miessukupuolta vastaan.

  12. Pieni tulevisuuden näkymä elokuva-alalle. Kun digitaalitekniikka kehittyy niin korkealle tasolle ettei erota oikeista hamoista, elokuvissa käytetään naisten tilalla digitaalisia hahmoja jotka eivät uuvu eivätkä koe ammattitaitoisen ohjaajan ”painostusta” Nämä punaiset feminististit ja kulttuurimarxistit kusevat ja paskovat iloisesti omaan pesään.

VASTAA: Sana vapaa. Jokainen vastaa omista kommenteista.