Li Andersson tyrmää Halla-ahon kritiikin humanitääriseen maahanmuuttoon – ”perustavanlaatuinen niinku arvokysymys”

MTV:n Huomenta Suomi ohjelmassa olivat puoluepäivässä vastakkain aseteltuna Perussuomalaisten Jussi Halla-aho ja Vasemmistoliiton Li Andersson. Vähemmän yllätyksellisesti keskustelu päätyi maahanmuuttoon ja erityisesti humanitääriseen sellaiseen. 

Huomenta Suomen toimittaja Ivan Puopolo kysyi Halla-aholta, ”Miksi Perussuomalaiset vastustavat humanitääristä maahanmuuttoa?” ja vastaus oli Halla-aholaisen tyhjentävä:

– Humanitäärinen maahanmuutto, kun ottaa huomioon tätä reittiä tulevien ihmisten erittäin heikon integroitumisen työmarkkinoille ja ylipäätään länsimaiseen elämänmenoon niin Suomessa kuin kaikkialla muuallakin, niin tämänkaltainen maahanmuutto, sen pitää olla niin vähäistä kuin mahdollista. Meillä on siis yksiselitteisenä tavoitteena vähentää sitä, mitä me kutsumme haittamaahanmuutoksi. Sitten argumentti tätä vastaan on tietenkin aina se, ettei humanitäärisen maahanmuuton ole tarkoitustaan olla hyödyllistä tai edes neutraalia vastaanottavan yhteiskunnan kannalta, vaan tarkoitus on auttaa ihmisiä. Mutta humanitäärinen maahanmuutto on todella kustannustehoton tapa yrittää helpottaa maailman pakolaiskriisiä, koska suurin osa maailman yli 60 000 000 pakolaisesta on joka tapauksessa pakolaisleirillä ja kaikki ne resurssit jotka me käytämme pienen promillen tai prosentin elättämiseen länsimaissa, on pois siitä, miten me voisimme auttaa niitä ihmisiä, jotka joka tapauksessa jäävät pakolaisleireille, usein erittäin kurjiin olosuhteisiin.

Puopolo valitsi haastattelussa puolensa välittömästi Halla-ahon puheenvuoron jälkeen ja esitti naureskellen Anderssonille kysymyksen, ”Miksi tämä ei ole vakuuttava argumentti?”. Anderssonin vastaus oli yhtälailla taattua laatua:

– Tää ei ole vakuuttava argumentti siksi, että mennään aika perustavanlaatuisiin niinku arvokysymyksiin. Et se, mitä Jussi Halla-aho tässä sanoo, on se, että Perussuomalaiset haluu minimoida humanitääristä maahanmuuttoa, mikä tarkottaa, ettei auteta hädässä olevia ihmisiä. Sitähän se käytännössä tarkottaa, koska pakolaiskiintiö on se väline jolla pystytään suoraan myöskin auttamaan näitä pakolaisleireillä, kaikista kurjimmissa olosuhteissa olevia. Se mikä on mielenkiintosta jos tarkastelee Perussuomalaisten maahanmuuttopolitiikkaa kokonaisuutena on se, et mikään ei käy. Mikä on tehokkain tapa, miten Suomi voi esimerkiks edesauttaa sitä, että vastentahtosta siirtolaisuutta olis mahdollisimman vähän? Puuttua niinsanottuihin juurisyihin, mistä puhuttiin tässä puheenjohtajatentissä myöskin useampaan otteeseen. Miten niihin puututaan kunnianhimosella ilmastopolitiikalla, kunnianhimosella kehitysyhteistyöpolitiikalla, edistämällä tyttöjen ja naisten oikeuksia. Nää on kaikki sellasia toimenpiteitä joilla me voidaan estää ja ennaltaehkästä ettei ihmisten olisi pakko lähteä omista kodeistaan. No esimerkiksi kehitysyhteistyön leikkaaminen on ollu ikäänkuin Perussuomalainen keskeinen tavoite, kun lähti hallitusneuvotteluihin. Eli tavallaan jos mä saisin valita yhden puolueen Suomessa joka on ikäänku tehny eniten pakolaisten määrän lisäämiseksi maailmassa, ni se olisi kyllä Perussuomalaiset.

Kovinkaan kattavaa vastausta kysymykseen ei siis saatu, mutta Anderssonin mukaan suomalaisista puolueista eniten on Perussuomalaisten syytä, että maailmassa pakolaisten määrä lisääntyy. Miksi Jussi Halla-ahon argumentti ei ole vakuuttava? Sitä jäämme miettimään…

Lähde: MTV-katsomo 

44 thoughts on “Li Andersson tyrmää Halla-ahon kritiikin humanitääriseen maahanmuuttoon – ”perustavanlaatuinen niinku arvokysymys”

  • 19.7.2018 at 10:10
    Permalink

    Pari kysymystä: Miksi Persut eivät sitten toimi niinkuin Jussi sanoo, vaan ovat haittamaahanmuuton puolella (aloite eduskuntaan)? Ja miksi Li ei osaa suomea?

    Reply
    • 19.7.2018 at 13:09
      Permalink

      Tarkoitatko ’kirjakieli’ Sinisiä ? Eivät ole Perussuomalaisia. Soinin klaani ei ollut vähään aikaa Perussuomalaisten aatteen linjoilla, ennen loikkausta….hillo alkoi liikaa himottamaan Nalle Puhia.

      Reply
  • 19.7.2018 at 10:16
    Permalink

    arvo kysymys teille kaikille valtaa pitääville….miksi islamisoinnette kaunista suomenmaata?ettekö rakasta omaa synnyinmaatanne. muuttakaa afriikkaan tai hiekka aavikoille jostahdotte ”monikansallisuutta”

    Reply
    • 19.7.2018 at 11:16
      Permalink

      Juu, saisivat matkustaa jonnekin, missä löytävät juuri niin kaoottisen yhteiskunnan kuin haluavat. Ei ole mitään syytä sotkea koko Suomea heidän unelmiinsa, joista ei seuraa kuin ongelmia.

      Reply
    • 19.7.2018 at 19:11
      Permalink

      Tuo ”monikansallisuus” on muuten paljon kuvaavampi ilmaisu, kuin monikultturisuus.

      Reply
      • 19.7.2018 at 21:21
        Permalink

        Niinpä. Islam on monikansallinen monokulttuuri joka tuhoaa tieltään kaiken muun kulttuurin.

        Reply
  • 19.7.2018 at 10:32
    Permalink

    Kommunismi on oikeasti ihmiskuntaa runteleva syöpä.

    Reply
    • 19.7.2018 at 19:52
      Permalink

      Niin, Neuvostoliitossa sitä monikulttuurisuutta kokeiltiin. Tuloksena rasismi!

      Reply
  • 19.7.2018 at 10:48
    Permalink

    Mulkosilmäkommari on yhdessä asiassa oikeassa; kyseessä on arvokysymys, niin moraalisesti kuin rahallisestikin. Juuri siksi maahanmuuttoa muista kuin työperäisistä syistä ei pidä sallia, ja etenkään persereikämaista.

    Reply
  • 19.7.2018 at 10:49
    Permalink

    Mene vain, Li, sinne leireille ratkomaan kaikkien niiden 60 miljoonan ihmisen tapaukset. Hop hop. Hoitunee viikonlopun aikana.

    Reply
  • 19.7.2018 at 11:12
    Permalink

    Jussi on oikeassa ja Li on tapansa mukaan väärässä.

    Reply
    • 19.7.2018 at 11:21
      Permalink

      Ja Ivan Persepoloinen räikeän puolueellinen, toki kuten YLE-Pravdan ”toimittajan” kuuluukin olla.

      Reply
      • 19.7.2018 at 19:53
        Permalink

        ”Puopolo valitsi haastattelussa puolensa välittömästi Halla-ahon puheenvuoron jälkeen ja esitti naureskellen Anderssonille kysymyksen, ”Miksi tämä ei ole vakuuttava argumentti?”. ”
        Jos tämä on suora lainaus niin tosi omituinen ”vastakysymys”. Aivan normaallissakin keskustelussa annetaan toisen puolen vastata samaan/saman tyyliseen kysymykseen, eikä kysellä tiedossa olevan argumentin vakuuttavuudesta.
        No, omaa uskottavuuttaan taas kaivavat.

        Reply
        • 19.7.2018 at 21:27
          Permalink

          Persreppanahan käytännössä lausui että Halla-ahon argumentti ei ole vakuuttava, ja varsinainen kysymys oli että miksi. Näin ”puolueettomia” YLE.Pravda ja ”toimittajansa” ovat.

          Reply
  • 19.7.2018 at 11:20
    Permalink

    Vai, että ihmisten on ”pakko lähteä kodeistaan” vaeltamaan kohti Eurooppaa? No, ei ihan varmasti ole. Kyseessä on pelkästään halu löytää helpompi elämä toisten kustannuksella. Siinä sivussa tuovat oman kaoottisen kulttuurinsa ja tapansa mm. Suomeen, eikä Suomessa ole enää turvallista, kun lukuisat elätit riehuvat vähän kaikkialla. Lisäksi islaminuskoiset, joita on ehdoton enemmistö, eivät halua sopeutua vääräuskoisten maahan ja vääräuskoisten yhteiskuntaan, he he haluavat sopeuttaa halveksimansa vääräuskoiset heidän oikean uskontonsa vaatimuksiin.

    Reply
    • 19.7.2018 at 11:34
      Permalink

      Juuri näin.Jos äitini vielä eläisi,hän tuumisi:”Liin höpötykset on yhtä tyhjän kans ko ryyppää vettä pierun kans”.Pätee nytkin!

      Reply
  • 19.7.2018 at 11:52
    Permalink

    millähän tollekki liimanhaistelija terroristien symppaajalle sais taottua päähän, että ne paskavarpaat, jotka tänne marssii ei ole missään saatanan hädässä…

    Reply
      • 19.7.2018 at 12:48
        Permalink

        Vasemmisto kerää itselleen armeijaa tulevia koitoksia varten -tietävät 100% mitä ovat tekemässä.

        Reply
  • 19.7.2018 at 12:18
    Permalink

    Ei tuo mulkosilmä parasiitti tajua että suomeen tulee lähes ainostaan elintason perässä juosevia loisia.

    Reply
    • 19.7.2018 at 12:32
      Permalink

      Pahinta asiassa, persoonassa ja agendassaan on se että se nimenomaan tajuaa.

      Reply
      • 19.7.2018 at 12:51
        Permalink

        Sotilaita siirretään koska valmistaudutaan sotaan. Jos tulisi oikeita pakolaisia mitään ongelmaa ei olisi

        Reply
  • 19.7.2018 at 12:37
    Permalink

    Li Andersson ei pärjää Halla-aholle kun päälle huutamisessa Li luulee että sitä parempi politikko mitä enempi keskeytät toiset ja huudat heidän puheidensa päälle. Li vois yksinkertaistaan pitkät paatospuheensa sanomalla lyhyesti vain sen mitä tarkoittaa ”kaikki tänne heti, suomi tarjoaa”

    Reply
  • 19.7.2018 at 13:00
    Permalink

    Li Anderson on tyypillinen aikansa tuote. Eli vassari pissis, jolla ei ole mitään tekemistä perinteisen vasemmistolaisten kanssa yhtään mitään eli näiden työläisten eli rasvakourien.
    Anderson ja muut hengenheimolaisensa eivät omaa mitään, jotka soisi noille pilalle passatuikke kersoille kyvyn ajatella edes nenänsä mitan syy ja seuraussuhteita sekä taloudellisia realiteetteja siitä millä helvetillä pieni Suomi voi toimia koko maailman sosiaalitoimistona velkarahalla, joka tulee johtamaan siihen, että koko Suomi Oy on bankrotissa ja selvitystilassa roskapankkina ja juutalaisten ylikansallisten pankkien ikuisessa velka holhouksessa, joka tarkoittaa sitä, että Suomi lakkaa valtiona olemasta sekä sen kansa on kuin pohjois-korealaista orjaväkeä, jota läheteään palkattomaan työhön maksuksi milloin mistäkin, jota tämä sätkynukke zombi-valtio katsoo tarvitsevansa, joka on tietenkin vain bulvaani eikä mikään muu.

    Reply
    • 19.7.2018 at 13:21
      Permalink

      Koska se menee perille? Nuo tietävät tasan tarkkaan mitä ovat tekemässä ja ajattelevat juurikin nenäänsä pitemmälle. Tyhmän esittäminen ja valheellinen retoriikka on pientä lopullisen päämäärän edistämisessä. Tosin kommunistin tapauksessa tyhmän esittämiseen ei välttämättä tarvita näyttelijänlahjoja.

      Reply
    • 22.7.2018 at 03:32
      Permalink

      ”..että koko Suomi Oy on bankrotissa ja selvitystilassa roskapankkina ja juutalaisten ylikansallisten pankkien ikuisessa velka holhouksessa, joka tarkoittaa sitä, että Suomi lakkaa valtiona olemasta..”

      Pelottava, mutta realistinen kuvaus miten voi käydä, numerot ei valehtele:
      ”http://velkakello.fi/”
      Olikohan Kreikka muuten varoitus, mitä voi tapahtua jos ei pysy ruodussa?

      Reply
  • 19.7.2018 at 13:07
    Permalink

    Uskomaton hörhö tuo Li. Kotimaassa olisi ihmisoikeuksien puolustamista enemmän kuin tarpeeksi, mutta kun ei kiinnosta. Li ei ole syntymätyhmä, todennäköisesti hyvinkin älykäs ja hyväluontoinen, mutta noiden idealistien päähän on onnistuttu ujuttamaan hyvin myrkyllinen lataus valheellisia näkemyksiä, minkä jälkeen ne on helppo valjastaa globalistien työkaluiksi. Harmittaa tämä inhimillisen pääoman haaskaaminen jonnenjoutavaan jeesusteluun ja vahingolliseen roskaan.

    Reply
    • 19.7.2018 at 13:23
      Permalink

      Sosialistit ovat haaskanneet jo n. 100 000 000 yksilöä inhimillistä pääomaa koko ideologian olemassaolon aikana, murhaamalla.

      Reply
  • 19.7.2018 at 13:20
    Permalink

    Valitettavasti meillä on semmoiset politikot vallassa että vasta kun meillä on sama meiniki kun Ruotsissa nyt niin ehkä herätään. Kumma on myös että Euroopan pitäisi laittaa Afrikka kuntoon, eikö ne osaa mitää tehdä parantaakseen asioitaan. Ensimmäinen olisi syntyvyyden säännöstely. se ei kuulu meille jos hukkuvat ihmisiin, jos eivät älyä ehkäistä. Sieltä tulee Eurooppaan myös tauteja, joita täällä ei ole edes tavattu aiemmin, kuormittamaan jo ennestäänkin huonosti vetävää teveydenhuoltoa. Sotaa käyvistä maista ainoastaan voi ottaa pakolaisia, niitä jotka todella ovat pakolaisia ei elintason perässä vaeltavia mieslaumoja jotka eivät kunnioita maita joihin rantautuvat. Aiheuttavat vaan turvattomuutta ennestään aiemmin turvallisissa maissa kuten Suomessa, jossa ennen suurta maahanmuuttoa oli turvallisempaa paljon turvallisempaa…Sekä meidän jo nyt rapautettu hyvinvointi yhteiskunta, joka on vuosien puurtamisen tulos ja ihan meitä suomalaisia varten tehty, ei koko maailmaa. Li Andersonninkin pitäisi ymmärtää ettei edes koko Euroopa pysty koko Afrikkaa nostamaan. Eikä se että ne päästetään tänne ole ratkaisu mihinkään, vaan kutsu kotikylään kuuluu, että tulkaa tänne täällä saa kaiken elatuksen tekemättä mitään, täällä hölmölässä nimeltä Suomi. Työperäinen maahanmuutto on eri asia, eikä se kulje kumipaatella….

    Reply
  • 19.7.2018 at 14:20
    Permalink

    Oxfordin yliopiston professori: Pakolaisten auttaminen heidän kotimaissaan on 135 kertaa tehokkaampaa kuin Eurooppaan tuominen
    https://www.kansalainen.fi/oxfordin-yliopiston-professori-pakolaisten-auttaminen-kotimaissa-135-kertaa-tehokkaampaa-kuin-eurooppaan-tuominen/

    ”Oxfordin yliopiston professorin mukaan länsimaat voisivat auttaa 135 pakolaista heidän omissa maissaan samalla rahamäärällä minkä yhden pakolaisen ylläpitäminen Euroopassa maksaa.
    Professori Paul Collier puhui Tanskan sosiaalidemokraattien konferenssissa Kööpenhaminassa viime viikolla ja torjui ajatuksen pakolaisten tuomisesta Eurooppaan.

    – Käytämme 135 dollaria jokaista tänne tulevaa kohden siinä missä käytämme yhden dollarin jokaista paikallisesti autettavaa kohden. Kotimaahansa jäävät ovat yleensä paljon heikompia kuin ne, joilla on voimavaroja lähteä Eurooppaan, Collier totesi.

    Professori kyseenalaisti myös pakolaisten Eurooppaan ottamisen motiivin.

    – Lähes kaikki saapuvat Eurooppaan maista, jotka ovat jo turvallisia … Ajatus siitä, että tämä väestöryhmä olisi valtavassa avun tarpeessa on yksinkertaisesti vastuuton ja älyllisen laiskuuden tuotosta, hän totesi.

    Paul Collier on Oxfordin yliopiston professori ja yksi maailman johtavista kehitysmaiden asiantuntijoista. Hän uskoo, että eliitti johtaa vastuutonta ja epäeettistä maahanmuuttopolitiikkaa, jossa autetaan vain muutamia monien kustannuksella. Hänen mukaansa EU:n tulisi sulkea rajat ja tehdä investointeja lähialueilleen.”

    Ja löytyy myös ihan valtamedian lehdistäkin ettei suvakkien tarvitse kuvitella että tämä on vain vastamedian valejuttu.

    HS:Oxfordin yliopiston professori palauttaisi pakolaisia leireihin
    https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000002829831.html
    Kehityspolitiikan asiantuntija Paul Collier pitää EU:n toimintaa moraalittomana

    En todellakaan ymmärrä vasemmiston ja vihreiden humanismia haalia kaikki tulijat Eurooppaan ja EU-maihin aiheuttamaan hajaannusta, epävakautta ym. kun pakolaisten auttaminen heidän omassa kulttuuripiirissään olisi 135 kertaa tehokkaampaa kuin invaasion tuottaminen Euroopaan. Valkoisen miehen velkataakkaako tässä korjataan? Kaiken lisäksi Pohjois-Afrikan pakolaisleireille menisivät vain oikeat pakolaiset eivät puleeratut iphone-nuorukaiset joita näyttää olevan suurin osa mamuinvaasion Eurooppaan tulijoista. Näin leireillä autettaisiin oikeita pakolaisia ei elintasopakolaisia.

    Sen sijaan porvarihallituksen Orpon ja Mykkäsen kokoomuksen ja Sipilän kepun pakolaispolitiikan päästää tulijat Eurooppaan ymmärtää hyvin. Oikeiston pakolaisbisnes-suvakismi tuottaa bisneskarjaa näiden eturyhmille veronmaksajien rahoilla miljardien eurojen pakolaisbisnekseen. Tänne tuotettu arvotavara tuottaa 135 kertaa enemmän pakolaisbisnestuloja Mogadishu-Teslaväelle kuin pakolaisten auttaminen oman kulttuuripiirinsä pakolaisleireillä mm. Pohjois-Afrikassa. Suomi on samoilla linjoilla muiden EU:n oikeistolaisten uusliberalistihallitusten kanssa mm. Saksan ja Ranskan jotka toteuttavat Sorospolitiikkaa.

    Monet Euroopan ja EU-maat ovat ottaneet jo tolkun maahanmuuttolinjan mm. Puola, Tsekki, Slovakia, Unkari, Itävalta, Italia, Tanska, Norja ja ne haluavat pakolaiskeskukset EU-rajojen ulkopuolelle ja vähentää kuluja 135 osaan, jotta voidaan auttaa oikeita pakolaisia omassa kulttuuripiirissään paljon paremmin ja estää miljardien eurojen pakolaisbisneksen kautta rahan valuminen rahamafian taskuihin.

    Reply
  • 19.7.2018 at 14:21
    Permalink

    Sippilän slavestate, arvopohjalla islam ja iskias.
    Häpykaartilaisia yhdistettyine ankkurinpainoklaaneineen on Suomessa jo 150 000-300 000?
    Yhden matuhäpykaartilaisen paijausrahalla ruokkii, vaatettaa, asuttaa, lääkitsee ja kouluttaa 135 naista ja (oikeaa) lasta pakolaisleirillä.
    Voitaisiin auttaa tuolla rahalla 15 000 000 – 30 000 000 oikeasti apua tarvitsevaa omissa kotimaissaan ja suomalaisten tyttölasten ei tarvitsisi pelätä raiskaajamatuja Suomessa mutta kun arvopohja!
    SomaLi ja suvakit käyttävät rahat häpykaartilaisiin ja lähettävät husuterveiset suomalaisille tytöille ja Syyrian ja Afrikan nälkiintyneille naisille ja lapsille, arvopohja todella syvällä…

    Reply
    • 19.7.2018 at 15:35
      Permalink

      Äänestäkää vaan näitä Sipilä kepuja ja Urpo kokpansseja sekä heidän 135 x pakolaisbisneksiään, koska demarit muka mamuttaa maan=))

      Reply
      • 19.7.2018 at 16:21
        Permalink

        Asian tiimoilta täytyy myös muistaa kiitoksella niitä jotka jättävät äänestämättä ja näin lahjoittavat käyttämättä jääneen äänensä näiden mainitsemiesi roistojen hyväksi.

        Reply
        • 19.7.2018 at 18:05
          Permalink

          Minusta on aika helvetin sama ketkä eduskunnassa hyppii, samaa paskaa kaikki.
          Halla-Aho ”Ei ole minulla mitään sitä vastaan että helsinkiin perustetaan jättimoskeija jos rahoitus tulee muulta kun suomesta”.. Tuo on luettavissa ihan virallisesti netistä ketkä kannatti moskeijaa ja ketkä ei, ja halla-aho kyllä teki selväksi että ei tule ikinä ääniä minulta.

          Moskeijaa kun ei perkele saisi rakentaa vaikka rahoitus tulisi mistä perkeleestä tahansa!

          Reply
  • 19.7.2018 at 14:32
    Permalink

    Evoluution luonnollinen seuraus olisi että kehitysmaalaisista valtaosa karsiutuisi.
    Tosiasia on että me ns. valkoihoiset olemme se OIKEA VÄHEMMISTÖ.
    Meillä on kyky selviytyä, kyky teknologiaan ja sivistykseen mutta pilaamme mahdollisuutemme säilyä kun annamme yhteiskuntiemme muuttua kehitysmaiksi.
    Jos tämä kansainvaellus ei lopu se on goodbye satojen vuosien kehitykselle.

    Reply
  • 19.7.2018 at 15:25
    Permalink

    Jos eläisimme länsimaisessa demokratiassa Li Anderssonin kansanedustaja status olisi peruutettu, koska Antifa tarra komeili läppärin kannessa. Ajatelkaa tilannetta jos jonkin muun puolueen edustajalla esim. perussuomalaisella olisi ollut vastarintaliikkeen tarra läppärissään. Olisi tullut jumalaton media möly, viharikos syytös ja kansanedustajuus olisi ollut poikki heti.
    Li Andersson taitaa olla antifan plutoona päällikkö ja kaikki valtamedian toimittajat ovat antifan jäseniä. Mikään muu ei selitä miksi terroristi järjestöä kannattava noita-akka saa edelleen olla kansanedustaja.

    Reply
    • 19.7.2018 at 16:23
      Permalink

      Kaiken huippu on se että antifa on järjestänyt väkivaltaisia mellakoita järjestönä, jota taas vastarintaliike ei ole tehnyt. Vain toista ollaan kieltämässä ja toinen on valtamedian toimittelijoiden lempilapsi.

      Reply
  • 19.7.2018 at 19:38
    Permalink

    Kyllä ihmisille on aika selvää, miksi meillekin tuli/tulee uusia elätettäviä,, raha.
    Se mikä on kiinnostanut koko ajan, että miten esim. vasemmistoliitto kertoo äänestäjilleen hieman erilaisista tasa-arvo käsityksistä maahanmuuttajien ja kantaväestön kesken?
    Monet tulijat ovat maista, joissa naisella on suunnilleen kotieläimen oikeudet ja meillä on taas nämä asiat erittäinkin hyvin kunnossa, paitsi juuri vasemmiston mielestä.
    Esimerkkinä vaikka naisten äänioikeus, oliko se toisena maailmassa.
    Miten vasemmiston kannattajat selittävät sen itselleen? Vai pikakelataanko se kohta yli?

    Reply
  • 19.7.2018 at 21:04
    Permalink

    Taitaa olla noiden kommareiden uudempi versio kommunistisesta internationaalista!

    Reply
  • 20.7.2018 at 06:28
    Permalink

    Jussi servasi tuon punakommunistin kyllä huolella. Rasvaletin monotoninen ulkoa opeteltu liturgia alkaa kuullostamaan naapurin papukaijalta. Vain ville niinistö pystyy parempaan paskanjauhantaan.

    Reply
  • 20.7.2018 at 09:43
    Permalink

    Ensinnäkin väestöräjähdys Afrikassa ei todella lopu sillä, että ylimääräinen väki siirtyy Eurooppaanä. Niin kauan, kun sosiaalihuolto Afrikassa on sillä tavoin, että pitää vanhempien koittaa järjestää loppuelämänsä tekemällä 10-15 lasta varmuuden takuuksi. Ylimääräinen väestö siirtyy nyt Eurooppaan, joka sen verran on saanut aikaiseksi, että lapsikuolleisuus on romahtanut, mutta jota vielä ei siellä ymmärretä. Kiina tekee toisin eli niin kuin pitää. Nostaa paikan päällä elintasoa luomalla työtä ja sosiaaliturvaa. Ihmisille tulee muutakin viritettä kuin lapsien teko. Li Andersson haluaa tehdä Suomesta Venezuelan ja Nicaracuan kaltaisen maan, jossa kaikki sisvistys tuhotaan totaalisesti.

    Reply
  • 23.7.2018 at 08:55
    Permalink

    Punavihreä vasemmisto tietää näistä niinsanotuista oakolaisista saavansa lisää äänestäjiä katoavaan katraaseensa.Siinä suurin syy Li Anderssonnin ja muiden uusmarksistien intoon hyysätä näitä parasiittejä.
    Maa siinä tuhoutuu,mutta aiitä viis siitä jos naidenkin avulla saadaan valtaa.

    Reply
  • 15.1.2019 at 04:13
    Permalink

    Parasta tehokkainta kehitysapua + ilmastonsuojelua olis saada afriikan väestönkasvu järjellisiin ,mittoihin. Ja kyllä sen eurooppalaiset politikotkin ymmärtävät,Mutta politikot pelkäävät toisiaan,ei ne uskalla sitä sanoa ääneen siksi,että ei vain toiset politikot pääsis sanomaan järkeäpuhuvaa rasistiksi.Sehän se vasta kamala syytös olis.jos semmosesta syytettäis.
    Kannattais varmaa politikkojenkin lukea norjalaisen(Hege Storhaugin kirja Islam yhdestoista vitsaus.)
    Vuosia Pakistanissa asuneena hän tuntee islamilaisuuden ja kertoo siitä kirjassaan seikkaperäisesti.
    Hän on hyvin huolissaan mm kotimaastaan Nortjasta,kun muslimeja on sinne kerääntynyt niin paljon.

    Islam tuhoaa Euroopan takuuvarmasti,jos sille ei toppia laiteta niin kaun kun se edes jotenki on mahdollista.

    Reply

VASTAA: Nykysuomi.com käyttää sekä automaattista, että manuaalista moderointia kommenttiosiossa. Jokainen vastaa omista kommenteistaan ja nykysuomi.com pidättää oikeuden moderoida asiatonta keskustelua tarpeelliseksi katsomallaan laajuudella.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.